sexta-feira, 26 de fevereiro de 2010

Falso progressismo de Rosa Diez monstra o seu rosto mais racista

NÓS-Unidade Popular quer manifestar o seu mais enérgico rejeitamento às declaraçons xenófobas da líder de UPyD, Rosa Díez, quem numhas declaraçons públicas utilizou o termo “galego” como sinónimo de algo “pejorativo”, negando-se posteriormente a retractar-se.

Realmente estas declaraçons nom surpreendem, pois nom é a primeira vez que Rosa Díez valoriza publicamente a galeguidade de um jeito negativo e despectivo. Realmente só manifestou em voza alta o que o espanholismo, em todas as suas variantes, pensa e difunde desde há séculos, consubstancial ao seu projecto imperialista.

Mas sim devem servir para tirar de umha vez por todas a carauta ao projecto político que Rosa Díez representa e dirige, a organizaçom Unión Progreso y Democracia. Um projecto político baseado na recuperaçom sem complexos do espanholismo mais exlcluinte, centralista, chouvinista e racista, com umhas posiçons cada dia mais próximas da extrema direita apesar do disfarce moderno e progressista que UPyD quer aparentar.

UPyD é a organizaçom política que abandeira este espanholismo rançoso e populista, centrando a sua intervençom política no ataque permanente às línguas, às identidades e às luitas dos povos oprimidos polo Estado espanhol e na reivindicaçom de umha completa recentralizaçom do mesmo. Na Galiza demonstrou-no plenamente o ano passado, apoiando a manifestaçom galegófoba dos sipaios de Galicia Bilingüe, junto com o PP ou a Falange.

Mas esta nom é só a postura xenófoba de umha organizaçom concreta, é a visom que o Estado espanhol promoveu historicamente de mil e umha maneiras, para fomentar o auto-ódio no nosso Povo e justificar a sua dominaçom imperialista. UPyD só representa a expressom mais aberta deste projecto imperialista que basicamente encarna PP e PSOE.

É o projecto imperialista espanhol, nom só estas declaraçons, o que o Povo Trabalhador Galego tem que rejeitar e superar.

Galiza, 26 de Fevereiro d 2010

Direcçom Nacional de NÓS-Unidade Popular

NÓS-Unidade Popular,nosgaliza@nosgaliza.org
Texto enviado por Foni

Sem comentários:

Enviar um comentário